Pre-loader

FAQ

HVORNÅR KAN JEG FORVENTE AT MODTAGE MIN ORDRE?

Vi afsender din ordre indenfor 1-3 hverdage. Du vil modtage en e-mail fra os med et track and trace nummer når din ordre er pakket og afsendt fra os.

HVILKE BETALINGSMULIGHEDER HAR JEG?

Du kan hos os betale med Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay.

HVORDAN RETURNERE JEG EN VARE TIL JER?

Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, skal du gøre følgende: 1. Pakke returvaren i originalemballage. 2. Udfyld vores returformular og vedlæg den i kassen, find den i vores returpolitik. 3. Køb en returlabel hos et fragtfirma, du selv for betaling af returneringen. 4. Send returpakken forsvarligt tilbage til os. Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager returvarer pr. efterkrav dvs. vi afhenter ikke pakker i pakkeshops. Du skal sende returvaren direkte til os. Vi behandler din returordre inden for 7 hverdage, hvor returbeløbet bliver refunderet til det kreditkort du brugte ved betaling.

JEG HAR MODTAGET EN VARE MED FEJL, HVAD GØR JEG?

Hvis du har modtaget en vare eller flere varer med fejl, så er dette en reklamation. Du bedes derfor sende os en e-mail med følgende: Dit ordrenummer, beskrivelse af fejlen samt billeder af fejlen. Du sender din henvendelse til: shop@thenew.dk - Når vi har modtaget din e-mail kontakter vi dig inden 7 hverdage, for at løse din sag.

JEG ER I TVIVL OM STØRRELSEN, HVAD GØR JEG?

Hvis du er i tvivl om, hvilken størrelse barnet bruger, så anbefaler vi dig at bruge vores størrelsesguide. Du finder størrelsesguiden under hvert produkt samt i bunden af vores hjemmeside under fanen "Information". Hvis du stadigvæk er i tvivl, så tøv ikke med at kontakte os, vi hjælper gerne.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

Pre-loader